Перейти на сайт Амрозяк С.П.


/Files/images/ambrozyak_sp/001.JPG /Files/images/ambrozyak_sp/002.JPG /Files/images/ambrozyak_sp/003.JPG

Як краще побудувати взаємини з однокласниками? (Рекомендації учням)

· Познайомся з однокласниками. Чим більше дружніх контактів буде, тим більшим буде коло твого спілкування в колективі.

· Дізнайся, як їх звуть, розкажи про себе, дізнайся про школу, виявляй цікавість.

· Поводься природно, про людину говорять її вчинки, тільки вони можуть скласти тобі імідж.

· Не чекай загальної любові, однокласники спочатку будуть придивлятися до тебе, а потім уже полюблять чи навпаки. Це залежить від тебе.

· Бажано не виділятися в одязі. Обери стиль, максимально наближений до того, що носять учні у твоєму класі.

· Частіше усміхайся, непривітних людей ніхто не любить.

· Якщо ти чогось не знаєш, не соромся, спитай про це друзів.

· Знайди з друзями спільні інтереси, обміняйся контактами.

· Якщо комусь із твоїх друзів сумно, обережно розпитай, що сталося, запропонуй допомогу. Іноді від звичайної уваги стає краще.

· Про ставлення до себе можна судити з того, як часто до тебе звертаються за допомогою, за порадою, діляться секретом.

· Пямятай відомий загальний принцип: «Бажаєш бути розмним, навчсь розумно питати, уважно слухати, спокійно відповідати і припинити говорити, коли вже нічого сказати».

· Розум визначає єдність знання та дії. Знання неможливо отримати без зусилля думки, без розумової праці, але і саме мислення неможливе без накопичення знань. Навчання супроводжує розвиток мислення.

· Мислення починається з питань Чому? Як? Будь допитливим, навчись ставити питання. І обовязково шукай відповіді на них. Мислення активізується тоді, коли проявляється здатність бачити яийсь предмет чи явище з різних боків, уміння помічати нове у звичному.

· Здатність помічати в предметі чи явищі кілька загальних ознак, порівняння близьких за хначенням понять – прийоми розвитку мислення. Ці вміння розвиваються при вирішенні різних логічних задач, головоломок.

· Мислення та мова нерозривні. Неодмінна умова розвитку мислення – переказ того, що прочитав, участь у дискусіях, активне виконання письмової мови.

· Мислення – найскладніша робота для людини. Для її виконання необхідна організованість, добре розвинуті увага та пам'ять, спостережливість.

Як розвивати своє мислення та стати кмітливим і розумним?

(Рекомендації учням)

· Пямятай відомий загальний принцип: «Бажаєш бути розмним, навчсь розумно питати, уважно слухати, спокійно відповідати і припинити говорити, коли вже нічого сказати».

· Розум визначає єдність знання та дії. Знання неможливо отримати без зусилля думки, без розумової праці, але і саме мислення неможливе без накопичення знань. Навчання супроводжує розвиток мислення.

· Мислення починається з питань Чому? Як? Будь допитливим, навчись ставити питання. І обовязково шукай відповіді на них. Мислення активізується тоді, коли проявляється здатність бачити яийсь предмет чи явище з різних боків, уміння помічати нове у звичному.

· Здатність помічати в предметі чи явищі кілька загальних ознак, порівняння близьких за хначенням понять – прийоми розвитку мислення. Ці вміння розвиваються при вирішенні різних логічних задач, головоломок.

· Мислення та мова нерозривні. Неодмінна умова розвитку мислення – переказ того, що прочитав, участь у дискусіях, активне виконання письмової мови.

· Мислення – найскладніша робота для людини. Для її виконання необхідна організованість, добре розвинуті увага та пам'ять, спостережливість.

10 ПРИЧИН, ЩО ХОВАЮТЬСЯ ЗА ПОГАНОЮ ПОВЕДІНКОЮ.

1.Якщо ваша дитина бреше, це означає, що ви надмірно реагували на її помилки в минулому.


2. Неадекватна самооцінка вашої дитини пояснюється тим, що ви більше радите, ніж підбадьорюєте.


3. Якщо ваша дитина не вміє себе захистити, можливо, це тому, що з дитячих років ви привселюдно робили їй зауваження.


4. Якщо ви купуєте дитині все, що вона хоче, а вона все одно привласнює чужі речі, можливо, ви не даєте їй вибору в момент покупки.


5. Якщо ваша дитина боягузлива, можливо, ви надто швидко поспішаєте їй на допомогу і допомагаєте долати всі перешкоди.


6. Якщо дитина ревнива, причиною могло стати те, що ви постійно порівнювали її з кимсь.


7. Якщо ваша дитина дратівлива, можливо, ви недостатньо її хвалили. Вона привертає вашу увагу своєю поганою поведінкою.


8. Якщо ваша дитина не поважає почуття інших, можливо, ви надто часто вказуєте їй, що робити, і не звертаєте уваги на почуття.


9. Якщо ваша дитина приховує правду, причина може бути в тому, що ви гніваєтеся з будь-якого приводу.


10. Якщо ваша дитина грубіянить, імовірно ви, батьки, або ще хтось із вашої родини поводитесь так само.

БАТЬКІВСЬКІ РЕАКЦІЇ НА ПОГАНУ ПОВЕДІНКУ ДІТЕЙ

1.Слова, пояснення.
Іноді правило доведеться повторити з десяток разів, аби дитина зрозуміла, що не можна відпускати руку дорослого, переходячи через дорогу. У цій ситуації добре можуть спрацювати мультфільми, книги, придумані вами казки, рольові та настільні ігри. Діти краще сприймають інформацію, якщо вона подається не у вигляді моралі, а у формі розповіді про те, які проблеми виникли у казкового героя в такій ситуації.

2. Покарання природними наслідками.
Один хлопчик любив брати на вулицю іграшковий мотоцикл, але не хотів відвозити його додому, кидав на дорозі. В один із днів мама дозволила йому залишити мотоцикл, попередивши, що завтра його тут може не бути. Хлопчик погодився і наступного дня іграшки на вулиці, звісно, не знайшов. Більше питань із тим, щоб стежити за своїми речами, у малюка не виникало.

3.Позбавлення задоволень.
Солодощів, мультфільмів, комп'ютера, зустрічей із друзями. Таке покарання повинно мати чіткі часові межі і поширюватися тільки на дитину. Якщо у вихідні вся родина збиралася на пікнік, не треба відмовлятися від поїздки. Краще обмежити маленького бешкетника в чомусь іншому.

4.Тайм-аут.
Цей метод особливо ефективний, якщо дитина поводиться агресивно і потрібно якомога швидше ізолювати її від неприємної ситуації. Під час тайм-ауту і дитина, і батьки зазвичай заспокоюються, а потім спокійним тоном обговорюють, що сталося. Правило тайм-ауту для дітей старше 3-ох років - хвилина усамітнення на кожен рік віку дитини. Психологи не радять асоціювати місце тайм-ауту з кімнатою, де дитина спить.

5.Покарання уроком.
Найскладніший, але в певних випадках - найдієвіший спосіб. Пригадується приклад із повісті «Дорога йде в далечінь». Героїня краде яблука в садівника. Батько, дізнавшись, веде її у сад і вимагає, щоб дівчинка повернула яблука і попросила пробачення. Героїня згадує цей урок як дуже неприємний, прикрий епізод свого життя, але в деяких ситуаціях таке зіткнення з реальністю необхідне. Це дає дитині орієнтир на майбутнє і поняття про прийнятне і неприйнятне.

· Познайомся з однокласниками. Чим більше дружніх контактів буде, тим більшим буде коло твого спілкування в колективі.

· Дізнайся, як їх звуть, розкажи про себе, дізнайся про школу, виявляй цікавість.

· Поводься природно, про людину говорять її вчинки, тільки вони можуть скласти тобі імідж.

· Не чекай загальної любові, однокласники спочатку будуть придивлятися до тебе, а потім уже полюблять чи навпаки. Це залежить від тебе.

· Бажано не виділятися в одязі. Обери стиль, максимально наближений до того, що носять учні у твоєму класі.

· Частіше усміхайся, непривітних людей ніхто не любить.

· Якщо ти чогось не знаєш, не соромся, спитай про це друзів.

· Знайди з друзями спільні інтереси, обміняйся контактами.

· Якщо комусь із твоїх друзів сумно, обережно розпитай, що сталося, запропонуй допомогу. Іноді від звичайної уваги стає краще.

· Про ставлення до себе можна судити з того, як часто до тебе звертаються за допомогою, за порадою, діляться секретом.

· Пямятай відомий загальний принцип: «Бажаєш бути розмним, навчсь розумно питати, уважно слухати, спокійно відповідати і припинити говорити, коли вже нічого сказати».

· Розум визначає єдність знання та дії. Знання неможливо отримати без зусилля думки, без розумової праці, але і саме мислення неможливе без накопичення знань. Навчання супроводжує розвиток мислення.

· Мислення починається з питань Чому? Як? Будь допитливим, навчись ставити питання. І обовязково шукай відповіді на них. Мислення активізується тоді, коли проявляється здатність бачити яийсь предмет чи явище з різних боків, уміння помічати нове у звичному.

· Здатність помічати в предметі чи явищі кілька загальних ознак, порівняння близьких за хначенням понять – прийоми розвитку мислення. Ці вміння розвиваються при вирішенні різних логічних задач, головоломок.

· Мислення та мова нерозривні. Неодмінна умова розвитку мислення – переказ того, що прочитав, участь у дискусіях, активне виконання письмової мови.

· Мислення – найскладніша робота для людини. Для її виконання необхідна організованість, добре розвинуті увага та пам'ять, спостережливість.

Як розвивати своє мислення та стати кмітливим і розумним?

(Рекомендації учням)

· Пямятай відомий загальний принцип: «Бажаєш бути розмним, навчсь розумно питати, уважно слухати, спокійно відповідати і припинити говорити, коли вже нічого сказати».

· Розум визначає єдність знання та дії. Знання неможливо отримати без зусилля думки, без розумової праці, але і саме мислення неможливе без накопичення знань. Навчання супроводжує розвиток мислення.

· Мислення починається з питань Чому? Як? Будь допитливим, навчись ставити питання. І обовязково шукай відповіді на них. Мислення активізується тоді, коли проявляється здатність бачити яийсь предмет чи явище з різних боків, уміння помічати нове у звичному.

· Здатність помічати в предметі чи явищі кілька загальних ознак, порівняння близьких за хначенням понять – прийоми розвитку мислення. Ці вміння розвиваються при вирішенні різних логічних задач, головоломок.

· Мислення та мова нерозривні. Неодмінна умова розвитку мислення – переказ того, що прочитав, участь у дискусіях, активне виконання письмової мови.

· Мислення – найскладніша робота для людини. Для її виконання необхідна організованість, добре розвинуті увага та пам'ять, спостережливість.

10 ПРИЧИН, ЩО ХОВАЮТЬСЯ ЗА ПОГАНОЮ ПОВЕДІНКОЮ.

1.Якщо ваша дитина бреше, це означає, що ви надмірно реагували на її помилки в минулому.


2. Неадекватна самооцінка вашої дитини пояснюється тим, що ви більше радите, ніж підбадьорюєте.


3. Якщо ваша дитина не вміє себе захистити, можливо, це тому, що з дитячих років ви привселюдно робили їй зауваження.


4. Якщо ви купуєте дитині все, що вона хоче, а вона все одно привласнює чужі речі, можливо, ви не даєте їй вибору в момент покупки.


5. Якщо ваша дитина боягузлива, можливо, ви надто швидко поспішаєте їй на допомогу і допомагаєте долати всі перешкоди.


6. Якщо дитина ревнива, причиною могло стати те, що ви постійно порівнювали її з кимсь.


7. Якщо ваша дитина дратівлива, можливо, ви недостатньо її хвалили. Вона привертає вашу увагу своєю поганою поведінкою.


8. Якщо ваша дитина не поважає почуття інших, можливо, ви надто часто вказуєте їй, що робити, і не звертаєте уваги на почуття.


9. Якщо ваша дитина приховує правду, причина може бути в тому, що ви гніваєтеся з будь-якого приводу.


10. Якщо ваша дитина грубіянить, імовірно ви, батьки, або ще хтось із вашої родини поводитесь так само.

БАТЬКІВСЬКІ РЕАКЦІЇ НА ПОГАНУ ПОВЕДІНКУ ДІТЕЙ

1.Слова, пояснення.
Іноді правило доведеться повторити з десяток разів, аби дитина зрозуміла, що не можна відпускати руку дорослого, переходячи через дорогу. У цій ситуації добре можуть спрацювати мультфільми, книги, придумані вами казки, рольові та настільні ігри. Діти краще сприймають інформацію, якщо вона подається не у вигляді моралі, а у формі розповіді про те, які проблеми виникли у казкового героя в такій ситуації.

2. Покарання природними наслідками.
Один хлопчик любив брати на вулицю іграшковий мотоцикл, але не хотів відвозити його додому, кидав на дорозі. В один із днів мама дозволила йому залишити мотоцикл, попередивши, що завтра його тут може не бути. Хлопчик погодився і наступного дня іграшки на вулиці, звісно, не знайшов. Більше питань із тим, щоб стежити за своїми речами, у малюка не виникало.

3.Позбавлення задоволень.
Солодощів, мультфільмів, комп'ютера, зустрічей із друзями. Таке покарання повинно мати чіткі часові межі і поширюватися тільки на дитину. Якщо у вихідні вся родина збиралася на пікнік, не треба відмовлятися від поїздки. Краще обмежити маленького бешкетника в чомусь іншому.

4.Тайм-аут.
Цей метод особливо ефективний, якщо дитина поводиться агресивно і потрібно якомога швидше ізолювати її від неприємної ситуації. Під час тайм-ауту і дитина, і батьки зазвичай заспокоюються, а потім спокійним тоном обговорюють, що сталося. Правило тайм-ауту для дітей старше 3-ох років - хвилина усамітнення на кожен рік віку дитини. Психологи не радять асоціювати місце тайм-ауту з кімнатою, де дитина спить.

5.Покарання уроком.
Найскладніший, але в певних випадках - найдієвіший спосіб. Пригадується приклад із повісті «Дорога йде в далечінь». Героїня краде яблука в садівника. Батько, дізнавшись, веде її у сад і вимагає, щоб дівчинка повернула яблука і попросила пробачення. Героїня згадує цей урок як дуже неприємний, прикрий епізод свого життя, але в деяких ситуаціях таке зіткнення з реальністю необхідне. Це дає дитині орієнтир на майбутнє і поняття про прийнятне і неприйнятне.

Як краще побудувати взаємини з однокласниками? (Рекомендації учням)

· Познайомся з однокласниками. Чим більше дружніх контактів буде, тим більшим буде коло твого спілкування в колективі.

· Дізнайся, як їх звуть, розкажи про себе, дізнайся про школу, виявляй цікавість.

· Поводься природно, про людину говорять її вчинки, тільки вони можуть скласти тобі імідж.

· Не чекай загальної любові, однокласники спочатку будуть придивлятися до тебе, а потім уже полюблять чи навпаки. Це залежить від тебе.

· Бажано не виділятися в одязі. Обери стиль, максимально наближений до того, що носять учні у твоєму класі.

· Частіше усміхайся, непривітних людей ніхто не любить.

· Якщо ти чогось не знаєш, не соромся, спитай про це друзів.

· Знайди з друзями спільні інтереси, обміняйся контактами.

· Якщо комусь із твоїх друзів сумно, обережно розпитай, що сталося, запропонуй допомогу. Іноді від звичайної уваги стає краще.

· Про ставлення до себе можна судити з того, як часто до тебе звертаються за допомогою, за порадою, діляться секретом.

· Пямятай відомий загальний принцип: «Бажаєш бути розмним, навчсь розумно питати, уважно слухати, спокійно відповідати і припинити говорити, коли вже нічого сказати».

· Розум визначає єдність знання та дії. Знання неможливо отримати без зусилля думки, без розумової праці, але і саме мислення неможливе без накопичення знань. Навчання супроводжує розвиток мислення.

· Мислення починається з питань Чому? Як? Будь допитливим, навчись ставити питання. І обовязково шукай відповіді на них. Мислення активізується тоді, коли проявляється здатність бачити яийсь предмет чи явище з різних боків, уміння помічати нове у звичному.

· Здатність помічати в предметі чи явищі кілька загальних ознак, порівняння близьких за хначенням понять – прийоми розвитку мислення. Ці вміння розвиваються при вирішенні різних логічних задач, головоломок.

· Мислення та мова нерозривні. Неодмінна умова розвитку мислення – переказ того, що прочитав, участь у дискусіях, активне виконання письмової мови.

· Мислення – найскладніша робота для людини. Для її виконання необхідна організованість, добре розвинуті увага та пам'ять, спостережливість.

Як розвивати своє мислення та стати кмітливим і розумним?

(Рекомендації учням)

· Пямятай відомий загальний принцип: «Бажаєш бути розмним, навчсь розумно питати, уважно слухати, спокійно відповідати і припинити говорити, коли вже нічого сказати».

· Розум визначає єдність знання та дії. Знання неможливо отримати без зусилля думки, без розумової праці, але і саме мислення неможливе без накопичення знань. Навчання супроводжує розвиток мислення.

· Мислення починається з питань Чому? Як? Будь допитливим, навчись ставити питання. І обовязково шукай відповіді на них. Мислення активізується тоді, коли проявляється здатність бачити яийсь предмет чи явище з різних боків, уміння помічати нове у звичному.

· Здатність помічати в предметі чи явищі кілька загальних ознак, порівняння близьких за хначенням понять – прийоми розвитку мислення. Ці вміння розвиваються при вирішенні різних логічних задач, головоломок.

· Мислення та мова нерозривні. Неодмінна умова розвитку мислення – переказ того, що прочитав, участь у дискусіях, активне виконання письмової мови.

· Мислення – найскладніша робота для людини. Для її виконання необхідна організованість, добре розвинуті увага та пам'ять, спостережливість.

10 ПРИЧИН, ЩО ХОВАЮТЬСЯ ЗА ПОГАНОЮ ПОВЕДІНКОЮ.

1.Якщо ваша дитина бреше, це означає, що ви надмірно реагували на її помилки в минулому.


2. Неадекватна самооцінка вашої дитини пояснюється тим, що ви більше радите, ніж підбадьорюєте.


3. Якщо ваша дитина не вміє себе захистити, можливо, це тому, що з дитячих років ви привселюдно робили їй зауваження.


4. Якщо ви купуєте дитині все, що вона хоче, а вона все одно привласнює чужі речі, можливо, ви не даєте їй вибору в момент покупки.


5. Якщо ваша дитина боягузлива, можливо, ви надто швидко поспішаєте їй на допомогу і допомагаєте долати всі перешкоди.


6. Якщо дитина ревнива, причиною могло стати те, що ви постійно порівнювали її з кимсь.


7. Якщо ваша дитина дратівлива, можливо, ви недостатньо її хвалили. Вона привертає вашу увагу своєю поганою поведінкою.


8. Якщо ваша дитина не поважає почуття інших, можливо, ви надто часто вказуєте їй, що робити, і не звертаєте уваги на почуття.


9. Якщо ваша дитина приховує правду, причина може бути в тому, що ви гніваєтеся з будь-якого приводу.


10. Якщо ваша дитина грубіянить, імовірно ви, батьки, або ще хтось із вашої родини поводитесь так само.

БАТЬКІВСЬКІ РЕАКЦІЇ НА ПОГАНУ ПОВЕДІНКУ ДІТЕЙ

1.Слова, пояснення.
Іноді правило доведеться повторити з десяток разів, аби дитина зрозуміла, що не можна відпускати руку дорослого, переходячи через дорогу. У цій ситуації добре можуть спрацювати мультфільми, книги, придумані вами казки, рольові та настільні ігри. Діти краще сприймають інформацію, якщо вона подається не у вигляді моралі, а у формі розповіді про те, які проблеми виникли у казкового героя в такій ситуації.

2. Покарання природними наслідками.
Один хлопчик любив брати на вулицю іграшковий мотоцикл, але не хотів відвозити його додому, кидав на дорозі. В один із днів мама дозволила йому залишити мотоцикл, попередивши, що завтра його тут може не бути. Хлопчик погодився і наступного дня іграшки на вулиці, звісно, не знайшов. Більше питань із тим, щоб стежити за своїми речами, у малюка не виникало.

3.Позбавлення задоволень.
Солодощів, мультфільмів, комп'ютера, зустрічей із друзями. Таке покарання повинно мати чіткі часові межі і поширюватися тільки на дитину. Якщо у вихідні вся родина збиралася на пікнік, не треба відмовлятися від поїздки. Краще обмежити маленького бешкетника в чомусь іншому.

4.Тайм-аут.
Цей метод особливо ефективний, якщо дитина поводиться агресивно і потрібно якомога швидше ізолювати її від неприємної ситуації. Під час тайм-ауту і дитина, і батьки зазвичай заспокоюються, а потім спокійним тоном обговорюють, що сталося. Правило тайм-ауту для дітей старше 3-ох років - хвилина усамітнення на кожен рік віку дитини. Психологи не радять асоціювати місце тайм-ауту з кімнатою, де дитина спить.

5.Покарання уроком.
Найскладніший, але в певних випадках - найдієвіший спосіб. Пригадується приклад із повісті «Дорога йде в далечінь». Героїня краде яблука в садівника. Батько, дізнавшись, веде її у сад і вимагає, щоб дівчинка повернула яблука і попросила пробачення. Героїня згадує цей урок як дуже неприємний, прикрий епізод свого життя, але в деяких ситуаціях таке зіткнення з реальністю необхідне. Це дає дитині орієнтир на майбутнє і поняття про прийнятне і неприйнятне.

Як краще побудувати взаємини з однокласниками? (Рекомендації учням)

· Познайомся з однокласниками. Чим більше дружніх контактів буде, тим більшим буде коло твого спілкування в колективі.

· Дізнайся, як їх звуть, розкажи про себе, дізнайся про школу, виявляй цікавість.

· Поводься природно, про людину говорять її вчинки, тільки вони можуть скласти тобі імідж.

· Не чекай загальної любові, однокласники спочатку будуть придивлятися до тебе, а потім уже полюблять чи навпаки. Це залежить від тебе.

· Бажано не виділятися в одязі. Обери стиль, максимально наближений до того, що носять учні у твоєму класі.

· Частіше усміхайся, непривітних людей ніхто не любить.

· Якщо ти чогось не знаєш, не соромся, спитай про це друзів.

· Знайди з друзями спільні інтереси, обміняйся контактами.

· Якщо комусь із твоїх друзів сумно, обережно розпитай, що сталося, запропонуй допомогу. Іноді від звичайної уваги стає краще.

· Про ставлення до себе можна судити з того, як часто до тебе звертаються за допомогою, за порадою, діляться секретом.

· Пямятай відомий загальний принцип: «Бажаєш бути розмним, навчсь розумно питати, уважно слухати, спокійно відповідати і припинити говорити, коли вже нічого сказати».

· Розум визначає єдність знання та дії. Знання неможливо отримати без зусилля думки, без розумової праці, але і саме мислення неможливе без накопичення знань. Навчання супроводжує розвиток мислення.

· Мислення починається з питань Чому? Як? Будь допитливим, навчись ставити питання. І обовязково шукай відповіді на них. Мислення активізується тоді, коли проявляється здатність бачити яийсь предмет чи явище з різних боків, уміння помічати нове у звичному.

· Здатність помічати в предметі чи явищі кілька загальних ознак, порівняння близьких за хначенням понять – прийоми розвитку мислення. Ці вміння розвиваються при вирішенні різних логічних задач, головоломок.

· Мислення та мова нерозривні. Неодмінна умова розвитку мислення – переказ того, що прочитав, участь у дискусіях, активне виконання письмової мови.

· Мислення – найскладніша робота для людини. Для її виконання необхідна організованість, добре розвинуті увага та пам'ять, спостережливість.

Як розвивати своє мислення та стати кмітливим і розумним?

(Рекомендації учням)

· Пямятай відомий загальний принцип: «Бажаєш бути розмним, навчсь розумно питати, уважно слухати, спокійно відповідати і припинити говорити, коли вже нічого сказати».

· Розум визначає єдність знання та дії. Знання неможливо отримати без зусилля думки, без розумової праці, але і саме мислення неможливе без накопичення знань. Навчання супроводжує розвиток мислення.

· Мислення починається з питань Чому? Як? Будь допитливим, навчись ставити питання. І обовязково шукай відповіді на них. Мислення активізується тоді, коли проявляється здатність бачити яийсь предмет чи явище з різних боків, уміння помічати нове у звичному.

· Здатність помічати в предметі чи явищі кілька загальних ознак, порівняння близьких за хначенням понять – прийоми розвитку мислення. Ці вміння розвиваються при вирішенні різних логічних задач, головоломок.

· Мислення та мова нерозривні. Неодмінна умова розвитку мислення – переказ того, що прочитав, участь у дискусіях, активне виконання письмової мови.

· Мислення – найскладніша робота для людини. Для її виконання необхідна організованість, добре розвинуті увага та пам'ять, спостережливість.

10 ПРИЧИН, ЩО ХОВАЮТЬСЯ ЗА ПОГАНОЮ ПОВЕДІНКОЮ.

1.Якщо ваша дитина бреше, це означає, що ви надмірно реагували на її помилки в минулому.


2. Неадекватна самооцінка вашої дитини пояснюється тим, що ви більше радите, ніж підбадьорюєте.


3. Якщо ваша дитина не вміє себе захистити, можливо, це тому, що з дитячих років ви привселюдно робили їй зауваження.


4. Якщо ви купуєте дитині все, що вона хоче, а вона все одно привласнює чужі речі, можливо, ви не даєте їй вибору в момент покупки.


5. Якщо ваша дитина боягузлива, можливо, ви надто швидко поспішаєте їй на допомогу і допомагаєте долати всі перешкоди.


6. Якщо дитина ревнива, причиною могло стати те, що ви постійно порівнювали її з кимсь.


7. Якщо ваша дитина дратівлива, можливо, ви недостатньо її хвалили. Вона привертає вашу увагу своєю поганою поведінкою.


8. Якщо ваша дитина не поважає почуття інших, можливо, ви надто часто вказуєте їй, що робити, і не звертаєте уваги на почуття.


9. Якщо ваша дитина приховує правду, причина може бути в тому, що ви гніваєтеся з будь-якого приводу.


10. Якщо ваша дитина грубіянить, імовірно ви, батьки, або ще хтось із вашої родини поводитесь так само.

БАТЬКІВСЬКІ РЕАКЦІЇ НА ПОГАНУ ПОВЕДІНКУ ДІТЕЙ

1.Слова, пояснення.
Іноді правило доведеться повторити з десяток разів, аби дитина зрозуміла, що не можна відпускати руку дорослого, переходячи через дорогу. У цій ситуації добре можуть спрацювати мультфільми, книги, придумані вами казки, рольові та настільні ігри. Діти краще сприймають інформацію, якщо вона подається не у вигляді моралі, а у формі розповіді про те, які проблеми виникли у казкового героя в такій ситуації.

2. Покарання природними наслідками.
Один хлопчик любив брати на вулицю іграшковий мотоцикл, але не хотів відвозити його додому, кидав на дорозі. В один із днів мама дозволила йому залишити мотоцикл, попередивши, що завтра його тут може не бути. Хлопчик погодився і наступного дня іграшки на вулиці, звісно, не знайшов. Більше питань із тим, щоб стежити за своїми речами, у малюка не виникало.

3.Позбавлення задоволень.
Солодощів, мультфільмів, комп'ютера, зустрічей із друзями. Таке покарання повинно мати чіткі часові межі і поширюватися тільки на дитину. Якщо у вихідні вся родина збиралася на пікнік, не треба відмовлятися від поїздки. Краще обмежити маленького бешкетника в чомусь іншому.

4.Тайм-аут.
Цей метод особливо ефективний, якщо дитина поводиться агресивно і потрібно якомога швидше ізолювати її від неприємної ситуації. Під час тайм-ауту і дитина, і батьки зазвичай заспокоюються, а потім спокійним тоном обговорюють, що сталося. Правило тайм-ауту для дітей старше 3-ох років - хвилина усамітнення на кожен рік віку дитини. Психологи не радять асоціювати місце тайм-ауту з кімнатою, де дитина спить.

5.Покарання уроком.
Найскладніший, але в певних випадках - найдієвіший спосіб. Пригадується приклад із повісті «Дорога йде в далечінь». Героїня краде яблука в садівника. Батько, дізнавшись, веде її у сад і вимагає, щоб дівчинка повернула яблука і попросила пробачення. Героїня згадує цей урок як дуже неприємний, прикрий епізод свого життя, але в деяких ситуаціях таке зіткнення з реальністю необхідне. Це дає дитині орієнтир на майбутнє і поняття про прийнятне і неприйнятне.

Як краще побудувати взаємини з однокласниками? (Рекомендації учням)

· Познайомся з однокласниками. Чим більше дружніх контактів буде, тим більшим буде коло твого спілкування в колективі.

· Дізнайся, як їх звуть, розкажи про себе, дізнайся про школу, виявляй цікавість.

· Поводься природно, про людину говорять її вчинки, тільки вони можуть скласти тобі імідж.

· Не чекай загальної любові, однокласники спочатку будуть придивлятися до тебе, а потім уже полюблять чи навпаки. Це залежить від тебе.

· Бажано не виділятися в одязі. Обери стиль, максимально наближений до того, що носять учні у твоєму класі.

· Частіше усміхайся, непривітних людей ніхто не любить.

· Якщо ти чогось не знаєш, не соромся, спитай про це друзів.

· Знайди з друзями спільні інтереси, обміняйся контактами.

· Якщо комусь із твоїх друзів сумно, обережно розпитай, що сталося, запропонуй допомогу. Іноді від звичайної уваги стає краще.

· Про ставлення до себе можна судити з того, як часто до тебе звертаються за допомогою, за порадою, діляться секретом.

· Пямятай відомий загальний принцип: «Бажаєш бути розмним, навчсь розумно питати, уважно слухати, спокійно відповідати і припинити говорити, коли вже нічого сказати».

· Розум визначає єдність знання та дії. Знання неможливо отримати без зусилля думки, без розумової праці, але і саме мислення неможливе без накопичення знань. Навчання супроводжує розвиток мислення.

· Мислення починається з питань Чому? Як? Будь допитливим, навчись ставити питання. І обовязково шукай відповіді на них. Мислення активізується тоді, коли проявляється здатність бачити яийсь предмет чи явище з різних боків, уміння помічати нове у звичному.

· Здатність помічати в предметі чи явищі кілька загальних ознак, порівняння близьких за хначенням понять – прийоми розвитку мислення. Ці вміння розвиваються при вирішенні різних логічних задач, головоломок.

· Мислення та мова нерозривні. Неодмінна умова розвитку мислення – переказ того, що прочитав, участь у дискусіях, активне виконання письмової мови.

· Мислення – найскладніша робота для людини. Для її виконання необхідна організованість, добре розвинуті увага та пам'ять, спостережливість.

Як розвивати своє мислення та стати кмітливим і розумним?

(Рекомендації учням)

· Пямятай відомий загальний принцип: «Бажаєш бути розмним, навчсь розумно питати, уважно слухати, спокійно відповідати і припинити говорити, коли вже нічого сказати».

· Розум визначає єдність знання та дії. Знання неможливо отримати без зусилля думки, без розумової праці, але і саме мислення неможливе без накопичення знань. Навчання супроводжує розвиток мислення.

· Мислення починається з питань Чому? Як? Будь допитливим, навчись ставити питання. І обовязково шукай відповіді на них. Мислення активізується тоді, коли проявляється здатність бачити яийсь предмет чи явище з різних боків, уміння помічати нове у звичному.

· Здатність помічати в предметі чи явищі кілька загальних ознак, порівняння близьких за хначенням понять – прийоми розвитку мислення. Ці вміння розвиваються при вирішенні різних логічних задач, головоломок.

· Мислення та мова нерозривні. Неодмінна умова розвитку мислення – переказ того, що прочитав, участь у дискусіях, активне виконання письмової мови.

· Мислення – найскладніша робота для людини. Для її виконання необхідна організованість, добре розвинуті увага та пам'ять, спостережливість.

10 ПРИЧИН, ЩО ХОВАЮТЬСЯ ЗА ПОГАНОЮ ПОВЕДІНКОЮ.

1.Якщо ваша дитина бреше, це означає, що ви надмірно реагували на її помилки в минулому.


2. Неадекватна самооцінка вашої дитини пояснюється тим, що ви більше радите, ніж підбадьорюєте.


3. Якщо ваша дитина не вміє себе захистити, можливо, це тому, що з дитячих років ви привселюдно робили їй зауваження.


4. Якщо ви купуєте дитині все, що вона хоче, а вона все одно привласнює чужі речі, можливо, ви не даєте їй вибору в момент покупки.


5. Якщо ваша дитина боягузлива, можливо, ви надто швидко поспішаєте їй на допомогу і допомагаєте долати всі перешкоди.


6. Якщо дитина ревнива, причиною могло стати те, що ви постійно порівнювали її з кимсь.


7. Якщо ваша дитина дратівлива, можливо, ви недостатньо її хвалили. Вона привертає вашу увагу своєю поганою поведінкою.


8. Якщо ваша дитина не поважає почуття інших, можливо, ви надто часто вказуєте їй, що робити, і не звертаєте уваги на почуття.


9. Якщо ваша дитина приховує правду, причина може бути в тому, що ви гніваєтеся з будь-якого приводу.


10. Якщо ваша дитина грубіянить, імовірно ви, батьки, або ще хтось із вашої родини поводитесь так само.

БАТЬКІВСЬКІ РЕАКЦІЇ НА ПОГАНУ ПОВЕДІНКУ ДІТЕЙ

1.Слова, пояснення.
Іноді правило доведеться повторити з десяток разів, аби дитина зрозуміла, що не можна відпускати руку дорослого, переходячи через дорогу. У цій ситуації добре можуть спрацювати мультфільми, книги, придумані вами казки, рольові та настільні ігри. Діти краще сприймають інформацію, якщо вона подається не у вигляді моралі, а у формі розповіді про те, які проблеми виникли у казкового героя в такій ситуації.

2. Покарання природними наслідками.
Один хлопчик любив брати на вулицю іграшковий мотоцикл, але не хотів відвозити його додому, кидав на дорозі. В один із днів мама дозволила йому залишити мотоцикл, попередивши, що завтра його тут може не бути. Хлопчик погодився і наступного дня іграшки на вулиці, звісно, не знайшов. Більше питань із тим, щоб стежити за своїми речами, у малюка не виникало.

3.Позбавлення задоволень.
Солодощів, мультфільмів, комп'ютера, зустрічей із друзями. Таке покарання повинно мати чіткі часові межі і поширюватися тільки на дитину. Якщо у вихідні вся родина збиралася на пікнік, не треба відмовлятися від поїздки. Краще обмежити маленького бешкетника в чомусь іншому.

4.Тайм-аут.
Цей метод особливо ефективний, якщо дитина поводиться агресивно і потрібно якомога швидше ізолювати її від неприємної ситуації. Під час тайм-ауту і дитина, і батьки зазвичай заспокоюються, а потім спокійним тоном обговорюють, що сталося. Правило тайм-ауту для дітей старше 3-ох років - хвилина усамітнення на кожен рік віку дитини. Психологи не радять асоціювати місце тайм-ауту з кімнатою, де дитина спить.

5.Покарання уроком.
Найскладніший, але в певних випадках - найдієвіший спосіб. Пригадується приклад із повісті «Дорога йде в далечінь». Героїня краде яблука в садівника. Батько, дізнавшись, веде її у сад і вимагає, щоб дівчинка повернула яблука і попросила пробачення. Героїня згадує цей урок як дуже неприємний, прикрий епізод свого життя, але в деяких ситуаціях таке зіткнення з реальністю необхідне. Це дає дитині орієнтир на майбутнє і поняття про прийнятне і неприйнятне.

Як краще побудувати взаємини з однокласниками? (Рекомендації учням)

· Познайомся з однокласниками. Чим більше дружніх контактів буде, тим більшим буде коло твого спілкування в колективі.

· Дізнайся, як їх звуть, розкажи про себе, дізнайся про школу, виявляй цікавість.

· Поводься природно, про людину говорять її вчинки, тільки вони можуть скласти тобі імідж.

· Не чекай загальної любові, однокласники спочатку будуть придивлятися до тебе, а потім уже полюблять чи навпаки. Це залежить від тебе.

· Бажано не виділятися в одязі. Обери стиль, максимально наближений до того, що носять учні у твоєму класі.

· Частіше усміхайся, непривітних людей ніхто не любить.

· Якщо ти чогось не знаєш, не соромся, спитай про це друзів.

· Знайди з друзями спільні інтереси, обміняйся контактами.

· Якщо комусь із твоїх друзів сумно, обережно розпитай, що сталося, запропонуй допомогу. Іноді від звичайної уваги стає краще.

· Про ставлення до себе можна судити з того, як часто до тебе звертаються за допомогою, за порадою, діляться секретом.

· Пямятай відомий загальний принцип: «Бажаєш бути розмним, навчсь розумно питати, уважно слухати, спокійно відповідати і припинити говорити, коли вже нічого сказати».

· Розум визначає єдність знання та дії. Знання неможливо отримати без зусилля думки, без розумової праці, але і саме мислення неможливе без накопичення знань. Навчання супроводжує розвиток мислення.

· Мислення починається з питань Чому? Як? Будь допитливим, навчись ставити питання. І обовязково шукай відповіді на них. Мислення активізується тоді, коли проявляється здатність бачити яийсь предмет чи явище з різних боків, уміння помічати нове у звичному.

· Здатність помічати в предметі чи явищі кілька загальних ознак, порівняння близьких за хначенням понять – прийоми розвитку мислення. Ці вміння розвиваються при вирішенні різних логічних задач, головоломок.

· Мислення та мова нерозривні. Неодмінна умова розвитку мислення – переказ того, що прочитав, участь у дискусіях, активне виконання письмової мови.

· Мислення – найскладніша робота для людини. Для її виконання необхідна організованість, добре розвинуті увага та пам'ять, спостережливість.

Як розвивати своє мислення та стати кмітливим і розумним?

(Рекомендації учням)

· Пямятай відомий загальний принцип: «Бажаєш бути розмним, навчсь розумно питати, уважно слухати, спокійно відповідати і припинити говорити, коли вже нічого сказати».

· Розум визначає єдність знання та дії. Знання неможливо отримати без зусилля думки, без розумової праці, але і саме мислення неможливе без накопичення знань. Навчання супроводжує розвиток мислення.

· Мислення починається з питань Чому? Як? Будь допитливим, навчись ставити питання. І обовязково шукай відповіді на них. Мислення активізується тоді, коли проявляється здатність бачити яийсь предмет чи явище з різних боків, уміння помічати нове у звичному.

· Здатність помічати в предметі чи явищі кілька загальних ознак, порівняння близьких за хначенням понять – прийоми розвитку мислення. Ці вміння розвиваються при вирішенні різних логічних задач, головоломок.

· Мислення та мова нерозривні. Неодмінна умова розвитку мислення – переказ того, що прочитав, участь у дискусіях, активне виконання письмової мови.

· Мислення – найскладніша робота для людини. Для її виконання необхідна організованість, добре розвинуті увага та пам'ять, спостережливість.

10 ПРИЧИН, ЩО ХОВАЮТЬСЯ ЗА ПОГАНОЮ ПОВЕДІНКОЮ.

1.Якщо ваша дитина бреше, це означає, що ви надмірно реагували на її помилки в минулому.


2. Неадекватна самооцінка вашої дитини пояснюється тим, що ви більше радите, ніж підбадьорюєте.


3. Якщо ваша дитина не вміє себе захистити, можливо, це тому, що з дитячих років ви привселюдно робили їй зауваження.


4. Якщо ви купуєте дитині все, що вона хоче, а вона все одно привласнює чужі речі, можливо, ви не даєте їй вибору в момент покупки.


5. Якщо ваша дитина боягузлива, можливо, ви надто швидко поспішаєте їй на допомогу і допомагаєте долати всі перешкоди.


6. Якщо дитина ревнива, причиною могло стати те, що ви постійно порівнювали її з кимсь.


7. Якщо ваша дитина дратівлива, можливо, ви недостатньо її хвалили. Вона привертає вашу увагу своєю поганою поведінкою.


8. Якщо ваша дитина не поважає почуття інших, можливо, ви надто часто вказуєте їй, що робити, і не звертаєте уваги на почуття.


9. Якщо ваша дитина приховує правду, причина може бути в тому, що ви гніваєтеся з будь-якого приводу.


10. Якщо ваша дитина грубіянить, імовірно ви, батьки, або ще хтось із вашої родини поводитесь так само.

БАТЬКІВСЬКІ РЕАКЦІЇ НА ПОГАНУ ПОВЕДІНКУ ДІТЕЙ

1.Слова, пояснення.
Іноді правило доведеться повторити з десяток разів, аби дитина зрозуміла, що не можна відпускати руку дорослого, переходячи через дорогу. У цій ситуації добре можуть спрацювати мультфільми, книги, придумані вами казки, рольові та настільні ігри. Діти краще сприймають інформацію, якщо вона подається не у вигляді моралі, а у формі розповіді про те, які проблеми виникли у казкового героя в такій ситуації.

2. Покарання природними наслідками.
Один хлопчик любив брати на вулицю іграшковий мотоцикл, але не хотів відвозити його додому, кидав на дорозі. В один із днів мама дозволила йому залишити мотоцикл, попередивши, що завтра його тут може не бути. Хлопчик погодився і наступного дня іграшки на вулиці, звісно, не знайшов. Більше питань із тим, щоб стежити за своїми речами, у малюка не виникало.

3.Позбавлення задоволень.
Солодощів, мультфільмів, комп'ютера, зустрічей із друзями. Таке покарання повинно мати чіткі часові межі і поширюватися тільки на дитину. Якщо у вихідні вся родина збиралася на пікнік, не треба відмовлятися від поїздки. Краще обмежити маленького бешкетника в чомусь іншому.

4.Тайм-аут.
Цей метод особливо ефективний, якщо дитина поводиться агресивно і потрібно якомога швидше ізолювати її від неприємної ситуації. Під час тайм-ауту і дитина, і батьки зазвичай заспокоюються, а потім спокійним тоном обговорюють, що сталося. Правило тайм-ауту для дітей старше 3-ох років - хвилина усамітнення на кожен рік віку дитини. Психологи не радять асоціювати місце тайм-ауту з кімнатою, де дитина спить.

5.Покарання уроком.
Найскладніший, але в певних випадках - найдієвіший спосіб. Пригадується приклад із повісті «Дорога йде в далечінь». Героїня краде яблука в садівника. Батько, дізнавшись, веде її у сад і вимагає, щоб дівчинка повернула яблука і попросила пробачення. Героїня згадує цей урок як дуже неприємний, прикрий епізод свого життя, але в деяких ситуаціях таке зіткнення з реальністю необхідне. Це дає дитині орієнтир на майбутнє і поняття про прийнятне і неприйнятне.

Як краще побудувати взаємини з однокласниками? (Рекомендації учням)

· Познайомся з однокласниками. Чим більше дружніх контактів буде, тим більшим буде коло твого спілкування в колективі.

· Дізнайся, як їх звуть, розкажи про себе, дізнайся про школу, виявляй цікавість.

· Поводься природно, про людину говорять її вчинки, тільки вони можуть скласти тобі імідж.

· Не чекай загальної любові, однокласники спочатку будуть придивлятися до тебе, а потім уже полюблять чи навпаки. Це залежить від тебе.

· Бажано не виділятися в одязі. Обери стиль, максимально наближений до того, що носять учні у твоєму класі.

· Частіше усміхайся, непривітних людей ніхто не любить.

· Якщо ти чогось не знаєш, не соромся, спитай про це друзів.

· Знайди з друзями спільні інтереси, обміняйся контактами.

· Якщо комусь із твоїх друзів сумно, обережно розпитай, що сталося, запропонуй допомогу. Іноді від звичайної уваги стає краще.

· Про ставлення до себе можна судити з того, як часто до тебе звертаються за допомогою, за порадою, діляться секретом.

· Пямятай відомий загальний принцип: «Бажаєш бути розмним, навчсь розумно питати, уважно слухати, спокійно відповідати і припинити говорити, коли вже нічого сказати».

· Розум визначає єдність знання та дії. Знання неможливо отримати без зусилля думки, без розумової праці, але і саме мислення неможливе без накопичення знань. Навчання супроводжує розвиток мислення.

· Мислення починається з питань Чому? Як? Будь допитливим, навчись ставити питання. І обовязково шукай відповіді на них. Мислення активізується тоді, коли проявляється здатність бачити яийсь предмет чи явище з різних боків, уміння помічати нове у звичному.

· Здатність помічати в предметі чи явищі кілька загальних ознак, порівняння близьких за хначенням понять – прийоми розвитку мислення. Ці вміння розвиваються при вирішенні різних логічних задач, головоломок.

· Мислення та мова нерозривні. Неодмінна умова розвитку мислення – переказ того, що прочитав, участь у дискусіях, активне виконання письмової мови.

· Мислення – найскладніша робота для людини. Для її виконання необхідна організованість, добре розвинуті увага та пам'ять, спостережливість.

Як розвивати своє мислення та стати кмітливим і розумним?

(Рекомендації учням)

· Пямятай відомий загальний принцип: «Бажаєш бути розмним, навчсь розумно питати, уважно слухати, спокійно відповідати і припинити говорити, коли вже нічого сказати».

· Розум визначає єдність знання та дії. Знання неможливо отримати без зусилля думки, без розумової праці, але і саме мислення неможливе без накопичення знань. Навчання супроводжує розвиток мислення.

· Мислення починається з питань Чому? Як? Будь допитливим, навчись ставити питання. І обовязково шукай відповіді на них. Мислення активізується тоді, коли проявляється здатність бачити яийсь предмет чи явище з різних боків, уміння помічати нове у звичному.

· Здатність помічати в предметі чи явищі кілька загальних ознак, порівняння близьких за хначенням понять – прийоми розвитку мислення. Ці вміння розвиваються при вирішенні різних логічних задач, головоломок.

· Мислення та мова нерозривні. Неодмінна умова розвитку мислення – переказ того, що прочитав, участь у дискусіях, активне виконання письмової мови.

· Мислення – найскладніша робота для людини. Для її виконання необхідна організованість, добре розвинуті увага та пам'ять, спостережливість.

10 ПРИЧИН, ЩО ХОВАЮТЬСЯ ЗА ПОГАНОЮ ПОВЕДІНКОЮ.

1.Якщо ваша дитина бреше, це означає, що ви надмірно реагували на її помилки в минулому.


2. Неадекватна самооцінка вашої дитини пояснюється тим, що ви більше радите, ніж підбадьорюєте.


3. Якщо ваша дитина не вміє себе захистити, можливо, це тому, що з дитячих років ви привселюдно робили їй зауваження.


4. Якщо ви купуєте дитині все, що вона хоче, а вона все одно привласнює чужі речі, можливо, ви не даєте їй вибору в момент покупки.


5. Якщо ваша дитина боягузлива, можливо, ви надто швидко поспішаєте їй на допомогу і допомагаєте долати всі перешкоди.


6. Якщо дитина ревнива, причиною могло стати те, що ви постійно порівнювали її з кимсь.


7. Якщо ваша дитина дратівлива, можливо, ви недостатньо її хвалили. Вона привертає вашу увагу своєю поганою поведінкою.


8. Якщо ваша дитина не поважає почуття інших, можливо, ви надто часто вказуєте їй, що робити, і не звертаєте уваги на почуття.


9. Якщо ваша дитина приховує правду, причина може бути в тому, що ви гніваєтеся з будь-якого приводу.


10. Якщо ваша дитина грубіянить, імовірно ви, батьки, або ще хтось із вашої родини поводитесь так само.

БАТЬКІВСЬКІ РЕАКЦІЇ НА ПОГАНУ ПОВЕДІНКУ ДІТЕЙ

1.Слова, пояснення.
Іноді правило доведеться повторити з десяток разів, аби дитина зрозуміла, що не можна відпускати руку дорослого, переходячи через дорогу. У цій ситуації добре можуть спрацювати мультфільми, книги, придумані вами казки, рольові та настільні ігри. Діти краще сприймають інформацію, якщо вона подається не у вигляді моралі, а у формі розповіді про те, які проблеми виникли у казкового героя в такій ситуації.

2. Покарання природними наслідками.
Один хлопчик любив брати на вулицю іграшковий мотоцикл, але не хотів відвозити його додому, кидав на дорозі. В один із днів мама дозволила йому залишити мотоцикл, попередивши, що завтра його тут може не бути. Хлопчик погодився і наступного дня іграшки на вулиці, звісно, не знайшов. Більше питань із тим, щоб стежити за своїми речами, у малюка не виникало.

3.Позбавлення задоволень.
Солодощів, мультфільмів, комп'ютера, зустрічей із друзями. Таке покарання повинно мати чіткі часові межі і поширюватися тільки на дитину. Якщо у вихідні вся родина збиралася на пікнік, не треба відмовлятися від поїздки. Краще обмежити маленького бешкетника в чомусь іншому.

4.Тайм-аут.
Цей метод особливо ефективний, якщо дитина поводиться агресивно і потрібно якомога швидше ізолювати її від неприємної ситуації. Під час тайм-ауту і дитина, і батьки зазвичай заспокоюються, а потім спокійним тоном обговорюють, що сталося. Правило тайм-ауту для дітей старше 3-ох років - хвилина усамітнення на кожен рік віку дитини. Психологи не радять асоціювати місце тайм-ауту з кімнатою, де дитина спить.

5.Покарання уроком.
Найскладніший, але в певних випадках - найдієвіший спосіб. Пригадується приклад із повісті «Дорога йде в далечінь». Героїня краде яблука в садівника. Батько, дізнавшись, веде її у сад і вимагає, щоб дівчинка повернула яблука і попросила пробачення. Героїня згадує цей урок як дуже неприємний, прикрий епізод свого життя, але в деяких ситуаціях таке зіткнення з реальністю необхідне. Це дає дитині орієнтир на майбутнє і поняття про прийнятне і неприйнятне.

Як краще побудувати взаємини з однокласниками? (Рекомендації учням)

· Познайомся з однокласниками. Чим більше дружніх контактів буде, тим більшим буде коло твого спілкування в колективі.

· Дізнайся, як їх звуть, розкажи про себе, дізнайся про школу, виявляй цікавість.

· Поводься природно, про людину говорять її вчинки, тільки вони можуть скласти тобі імідж.

· Не чекай загальної любові, однокласники спочатку будуть придивлятися до тебе, а потім уже полюблять чи навпаки. Це залежить від тебе.

· Бажано не виділятися в одязі. Обери стиль, максимально наближений до того, що носять учні у твоєму класі.

· Частіше усміхайся, непривітних людей ніхто не любить.

· Якщо ти чогось не знаєш, не соромся, спитай про це друзів.

· Знайди з друзями спільні інтереси, обміняйся контактами.

· Якщо комусь із твоїх друзів сумно, обережно розпитай, що сталося, запропонуй допомогу. Іноді від звичайної уваги стає краще.

· Про ставлення до себе можна судити з того, як часто до тебе звертаються за допомогою, за порадою, діляться секретом.

· Пямятай відомий загальний принцип: «Бажаєш бути розмним, навчсь розумно питати, уважно слухати, спокійно відповідати і припинити говорити, коли вже нічого сказати».

· Розум визначає єдність знання та дії. Знання неможливо отримати без зусилля думки, без розумової праці, але і саме мислення неможливе без накопичення знань. Навчання супроводжує розвиток мислення.

· Мислення починається з питань Чому? Як? Будь допитливим, навчись ставити питання. І обовязково шукай відповіді на них. Мислення активізується тоді, коли проявляється здатність бачити яийсь предмет чи явище з різних боків, уміння помічати нове у звичному.

· Здатність помічати в предметі чи явищі кілька загальних ознак, порівняння близьких за хначенням понять – прийоми розвитку мислення. Ці вміння розвиваються при вирішенні різних логічних задач, головоломок.

· Мислення та мова нерозривні. Неодмінна умова розвитку мислення – переказ того, що прочитав, участь у дискусіях, активне виконання письмової мови.

· Мислення – найскладніша робота для людини. Для її виконання необхідна організованість, добре розвинуті увага та пам'ять, спостережливість.

Як розвивати своє мислення та стати кмітливим і розумним?

(Рекомендації учням)

· Пямятай відомий загальний принцип: «Бажаєш бути розмним, навчсь розумно питати, уважно слухати, спокійно відповідати і припинити говорити, коли вже нічого сказати».

· Розум визначає єдність знання та дії. Знання неможливо отримати без зусилля думки, без розумової праці, але і саме мислення неможливе без накопичення знань. Навчання супроводжує розвиток мислення.

· Мислення починається з питань Чому? Як? Будь допитливим, навчись ставити питання. І обовязково шукай відповіді на них. Мислення активізується тоді, коли проявляється здатність бачити яийсь предмет чи явище з різних боків, уміння помічати нове у звичному.

· Здатність помічати в предметі чи явищі кілька загальних ознак, порівняння близьких за хначенням понять – прийоми розвитку мислення. Ці вміння розвиваються при вирішенні різних логічних задач, головоломок.

· Мислення та мова нерозривні. Неодмінна умова розвитку мислення – переказ того, що прочитав, участь у дискусіях, активне виконання письмової мови.

· Мислення – найскладніша робота для людини. Для її виконання необхідна організованість, добре розвинуті увага та пам'ять, спостережливість.

10 ПРИЧИН, ЩО ХОВАЮТЬСЯ ЗА ПОГАНОЮ ПОВЕДІНКОЮ.

1.Якщо ваша дитина бреше, це означає, що ви надмірно реагували на її помилки в минулому.


2. Неадекватна самооцінка вашої дитини пояснюється тим, що ви більше радите, ніж підбадьорюєте.


3. Якщо ваша дитина не вміє себе захистити, можливо, це тому, що з дитячих років ви привселюдно робили їй зауваження.


4. Якщо ви купуєте дитині все, що вона хоче, а вона все одно привласнює чужі речі, можливо, ви не даєте їй вибору в момент покупки.


5. Якщо ваша дитина боягузлива, можливо, ви надто швидко поспішаєте їй на допомогу і допомагаєте долати всі перешкоди.


6. Якщо дитина ревнива, причиною могло стати те, що ви постійно порівнювали її з кимсь.


7. Якщо ваша дитина дратівлива, можливо, ви недостатньо її хвалили. Вона привертає вашу увагу своєю поганою поведінкою.


8. Якщо ваша дитина не поважає почуття інших, можливо, ви надто часто вказуєте їй, що робити, і не звертаєте уваги на почуття.


9. Якщо ваша дитина приховує правду, причина може бути в тому, що ви гніваєтеся з будь-якого приводу.


10. Якщо ваша дитина грубіянить, імовірно ви, батьки, або ще хтось із вашої родини поводитесь так само.

БАТЬКІВСЬКІ РЕАКЦІЇ НА ПОГАНУ ПОВЕДІНКУ ДІТЕЙ

1.Слова, пояснення.
Іноді правило доведеться повторити з десяток разів, аби дитина зрозуміла, що не можна відпускати руку дорослого, переходячи через дорогу. У цій ситуації добре можуть спрацювати мультфільми, книги, придумані вами казки, рольові та настільні ігри. Діти краще сприймають інформацію, якщо вона подається не у вигляді моралі, а у формі розповіді про те, які проблеми виникли у казкового героя в такій ситуації.

2. Покарання природними наслідками.
Один хлопчик любив брати на вулицю іграшковий мотоцикл, але не хотів відвозити його додому, кидав на дорозі. В один із днів мама дозволила йому залишити мотоцикл, попередивши, що завтра його тут може не бути. Хлопчик погодився і наступного дня іграшки на вулиці, звісно, не знайшов. Більше питань із тим, щоб стежити за своїми речами, у малюка не виникало.

3.Позбавлення задоволень.
Солодощів, мультфільмів, комп'ютера, зустрічей із друзями. Таке покарання повинно мати чіткі часові межі і поширюватися тільки на дитину. Якщо у вихідні вся родина збиралася на пікнік, не треба відмовлятися від поїздки. Краще обмежити маленького бешкетника в чомусь іншому.

4.Тайм-аут.
Цей метод особливо ефективний, якщо дитина поводиться агресивно і потрібно якомога швидше ізолювати її від неприємної ситуації. Під час тайм-ауту і дитина, і батьки зазвичай заспокоюються, а потім спокійним тоном обговорюють, що сталося. Правило тайм-ауту для дітей старше 3-ох років - хвилина усамітнення на кожен рік віку дитини. Психологи не радять асоціювати місце тайм-ауту з кімнатою, де дитина спить.

5.Покарання уроком.
Найскладніший, але в певних випадках - найдієвіший спосіб. Пригадується приклад із повісті «Дорога йде в далечінь». Героїня краде яблука в садівника. Батько, дізнавшись, веде її у сад і вимагає, щоб дівчинка повернула яблука і попросила пробачення. Героїня згадує цей урок як дуже неприємний, прикрий епізод свого життя, але в деяких ситуаціях таке зіткнення з реальністю необхідне. Це дає дитині орієнтир на майбутнє і поняття про прийнятне і неприйнятне.

Як краще побудувати взаємини з однокласниками? (Рекомендації учням)

· Познайомся з однокласниками. Чим більше дружніх контактів буде, тим більшим буде коло твого спілкування в колективі.

· Дізнайся, як їх звуть, розкажи про себе, дізнайся про школу, виявляй цікавість.

· Поводься природно, про людину говорять її вчинки, тільки вони можуть скласти тобі імідж.

· Не чекай загальної любові, однокласники спочатку будуть придивлятися до тебе, а потім уже полюблять чи навпаки. Це залежить від тебе.

· Бажано не виділятися в одязі. Обери стиль, максимально наближений до того, що носять учні у твоєму класі.

· Частіше усміхайся, непривітних людей ніхто не любить.

· Якщо ти чогось не знаєш, не соромся, спитай про це друзів.

· Знайди з друзями спільні інтереси, обміняйся контактами.

· Якщо комусь із твоїх друзів сумно, обережно розпитай, що сталося, запропонуй допомогу. Іноді від звичайної уваги стає краще.

· Про ставлення до себе можна судити з того, як часто до тебе звертаються за допомогою, за порадою, діляться секретом.

· Пямятай відомий загальний принцип: «Бажаєш бути розмним, навчсь розумно питати, уважно слухати, спокійно відповідати і припинити говорити, коли вже нічого сказати».

· Розум визначає єдність знання та дії. Знання неможливо отримати без зусилля думки, без розумової праці, але і саме мислення неможливе без накопичення знань. Навчання супроводжує розвиток мислення.

· Мислення починається з питань Чому? Як? Будь допитливим, навчись ставити питання. І обовязково шукай відповіді на них. Мислення активізується тоді, коли проявляється здатність бачити яийсь предмет чи явище з різних боків, уміння помічати нове у звичному.

· Здатність помічати в предметі чи явищі кілька загальних ознак, порівняння близьких за хначенням понять – прийоми розвитку мислення. Ці вміння розвиваються при вирішенні різних логічних задач, головоломок.

· Мислення та мова нерозривні. Неодмінна умова розвитку мислення – переказ того, що прочитав, участь у дискусіях, активне виконання письмової мови.

· Мислення – найскладніша робота для людини. Для її виконання необхідна організованість, добре розвинуті увага та пам'ять, спостережливість.

Як розвивати своє мислення та стати кмітливим і розумним?

(Рекомендації учням)

· Пямятай відомий загальний принцип: «Бажаєш бути розмним, навчсь розумно питати, уважно слухати, спокійно відповідати і припинити говорити, коли вже нічого сказати».

· Розум визначає єдність знання та дії. Знання неможливо отримати без зусилля думки, без розумової праці, але і саме мислення неможливе без накопичення знань. Навчання супроводжує розвиток мислення.

· Мислення починається з питань Чому? Як? Будь допитливим, навчись ставити питання. І обовязково шукай відповіді на них. Мислення активізується тоді, коли проявляється здатність бачити яийсь предмет чи явище з різних боків, уміння помічати нове у звичному.

· Здатність помічати в предметі чи явищі кілька загальних ознак, порівняння близьких за хначенням понять – прийоми розвитку мислення. Ці вміння розвиваються при вирішенні різних логічних задач, головоломок.

· Мислення та мова нерозривні. Неодмінна умова розвитку мислення – переказ того, що прочитав, участь у дискусіях, активне виконання письмової мови.

· Мислення – найскладніша робота для людини. Для її виконання необхідна організованість, добре розвинуті увага та пам'ять, спостережливість.

10 ПРИЧИН, ЩО ХОВАЮТЬСЯ ЗА ПОГАНОЮ ПОВЕДІНКОЮ.

1.Якщо ваша дитина бреше, це означає, що ви надмірно реагували на її помилки в минулому.


2. Неадекватна самооцінка вашої дитини пояснюється тим, що ви більше радите, ніж підбадьорюєте.


3. Якщо ваша дитина не вміє себе захистити, можливо, це тому, що з дитячих років ви привселюдно робили їй зауваження.


4. Якщо ви купуєте дитині все, що вона хоче, а вона все одно привласнює чужі речі, можливо, ви не даєте їй вибору в момент покупки.


5. Якщо ваша дитина боягузлива, можливо, ви надто швидко поспішаєте їй на допомогу і допомагаєте долати всі перешкоди.


6. Якщо дитина ревнива, причиною могло стати те, що ви постійно порівнювали її з кимсь.


7. Якщо ваша дитина дратівлива, можливо, ви недостатньо її хвалили. Вона привертає вашу увагу своєю поганою поведінкою.


8. Якщо ваша дитина не поважає почуття інших, можливо, ви надто часто вказуєте їй, що робити, і не звертаєте уваги на почуття.


9. Якщо ваша дитина приховує правду, причина може бути в тому, що ви гніваєтеся з будь-якого приводу.


10. Якщо ваша дитина грубіянить, імовірно ви, батьки, або ще хтось із вашої родини поводитесь так само.

БАТЬКІВСЬКІ РЕАКЦІЇ НА ПОГАНУ ПОВЕДІНКУ ДІТЕЙ

1.Слова, пояснення.
Іноді правило доведеться повторити з десяток разів, аби дитина зрозуміла, що не можна відпускати руку дорослого, переходячи через дорогу. У цій ситуації добре можуть спрацювати мультфільми, книги, придумані вами казки, рольові та настільні ігри. Діти краще сприймають інформацію, якщо вона подається не у вигляді моралі, а у формі розповіді про те, які проблеми виникли у казкового героя в такій ситуації.

2. Покарання природними наслідками.
Один хлопчик любив брати на вулицю іграшковий мотоцикл, але не хотів відвозити його додому, кидав на дорозі. В один із днів мама дозволила йому залишити мотоцикл, попередивши, що завтра його тут може не бути. Хлопчик погодився і наступного дня іграшки на вулиці, звісно, не знайшов. Більше питань із тим, щоб стежити за своїми речами, у малюка не виникало.

3.Позбавлення задоволень.
Солодощів, мультфільмів, комп'ютера, зустрічей із друзями. Таке покарання повинно мати чіткі часові межі і поширюватися тільки на дитину. Якщо у вихідні вся родина збиралася на пікнік, не треба відмовлятися від поїздки. Краще обмежити маленького бешкетника в чомусь іншому.

4.Тайм-аут.
Цей метод особливо ефективний, якщо дитина поводиться агресивно і потрібно якомога швидше ізолювати її від неприємної ситуації. Під час тайм-ауту і дитина, і батьки зазвичай заспокоюються, а потім спокійним тоном обговорюють, що сталося. Правило тайм-ауту для дітей старше 3-ох років - хвилина усамітнення на кожен рік віку дитини. Психологи не радять асоціювати місце тайм-ауту з кімнатою, де дитина спить.

5.Покарання уроком.
Найскладніший, але в певних випадках - найдієвіший спосіб. Пригадується приклад із повісті «Дорога йде в далечінь». Героїня краде яблука в садівника. Батько, дізнавшись, веде її у сад і вимагає, щоб дівчинка повернула яблука і попросила пробачення. Героїня згадує цей урок як дуже неприємний, прикрий епізод свого життя, але в деяких ситуаціях таке зіткнення з реальністю необхідне. Це дає дитині орієнтир на майбутнє і поняття про прийнятне і неприйнятне.

Як краще побудувати взаємини з однокласниками? (Рекомендації учням)

· Познайомся з однокласниками. Чим більше дружніх контактів буде, тим більшим буде коло твого спілкування в колективі.

· Дізнайся, як їх звуть, розкажи про себе, дізнайся про школу, виявляй цікавість.

· Поводься природно, про людину говорять її вчинки, тільки вони можуть скласти тобі імідж.

· Не чекай загальної любові, однокласники спочатку будуть придивлятися до тебе, а потім уже полюблять чи навпаки. Це залежить від тебе.

· Бажано не виділятися в одязі. Обери стиль, максимально наближений до того, що носять учні у твоєму класі.

· Частіше усміхайся, непривітних людей ніхто не любить.

· Якщо ти чогось не знаєш, не соромся, спитай про це друзів.

· Знайди з друзями спільні інтереси, обміняйся контактами.

· Якщо комусь із твоїх друзів сумно, обережно розпитай, що сталося, запропонуй допомогу. Іноді від звичайної уваги стає краще.

· Про ставлення до себе можна судити з того, як часто до тебе звертаються за допомогою, за порадою, діляться секретом.

· Пямятай відомий загальний принцип: «Бажаєш бути розмним, навчсь розумно питати, уважно слухати, спокійно відповідати і припинити говорити, коли вже нічого сказати».

· Розум визначає єдність знання та дії. Знання неможливо отримати без зусилля думки, без розумової праці, але і саме мислення неможливе без накопичення знань. Навчання супроводжує розвиток мислення.

· Мислення починається з питань Чому? Як? Будь допитливим, навчись ставити питання. І обовязково шукай відповіді на них. Мислення активізується тоді, коли проявляється здатність бачити яийсь предмет чи явище з різних боків, уміння помічати нове у звичному.

· Здатність помічати в предметі чи явищі кілька загальних ознак, порівняння близьких за хначенням понять – прийоми розвитку мислення. Ці вміння розвиваються при вирішенні різних логічних задач, головоломок.

· Мислення та мова нерозривні. Неодмінна умова розвитку мислення – переказ того, що прочитав, участь у дискусіях, активне виконання письмової мови.

· Мислення – найскладніша робота для людини. Для її виконання необхідна організованість, добре розвинуті увага та пам'ять, спостережливість.

Як розвивати своє мислення та стати кмітливим і розумним?

(Рекомендації учням)

· Пямятай відомий загальний принцип: «Бажаєш бути розмним, навчсь розумно питати, уважно слухати, спокійно відповідати і припинити говорити, коли вже нічого сказати».

· Розум визначає єдність знання та дії. Знання неможливо отримати без зусилля думки, без розумової праці, але і саме мислення неможливе без накопичення знань. Навчання супроводжує розвиток мислення.

· Мислення починається з питань Чому? Як? Будь допитливим, навчись ставити питання. І обовязково шукай відповіді на них. Мислення активізується тоді, коли проявляється здатність бачити яийсь предмет чи явище з різних боків, уміння помічати нове у звичному.

· Здатність помічати в предметі чи явищі кілька загальних ознак, порівняння близьких за хначенням понять – прийоми розвитку мислення. Ці вміння розвиваються при вирішенні різних логічних задач, головоломок.

· Мислення та мова нерозривні. Неодмінна умова розвитку мислення – переказ того, що прочитав, участь у дискусіях, активне виконання письмової мови.

· Мислення – найскладніша робота для людини. Для її виконання необхідна організованість, добре розвинуті увага та пам'ять, спостережливість.

10 ПРИЧИН, ЩО ХОВАЮТЬСЯ ЗА ПОГАНОЮ ПОВЕДІНКОЮ.

1.Якщо ваша дитина бреше, це означає, що ви надмірно реагували на її помилки в минулому.


2. Неадекватна самооцінка вашої дитини пояснюється тим, що ви більше радите, ніж підбадьорюєте.


3. Якщо ваша дитина не вміє себе захистити, можливо, це тому, що з дитячих років ви привселюдно робили їй зауваження.


4. Якщо ви купуєте дитині все, що вона хоче, а вона все одно привласнює чужі речі, можливо, ви не даєте їй вибору в момент покупки.


5. Якщо ваша дитина боягузлива, можливо, ви надто швидко поспішаєте їй на допомогу і допомагаєте долати всі перешкоди.


6. Якщо дитина ревнива, причиною могло стати те, що ви постійно порівнювали її з кимсь.


7. Якщо ваша дитина дратівлива, можливо, ви недостатньо її хвалили. Вона привертає вашу увагу своєю поганою поведінкою.


8. Якщо ваша дитина не поважає почуття інших, можливо, ви надто часто вказуєте їй, що робити, і не звертаєте уваги на почуття.


9. Якщо ваша дитина приховує правду, причина може бути в тому, що ви гніваєтеся з будь-якого приводу.


10. Якщо ваша дитина грубіянить, імовірно ви, батьки, або ще хтось із вашої родини поводитесь так само.

БАТЬКІВСЬКІ РЕАКЦІЇ НА ПОГАНУ ПОВЕДІНКУ ДІТЕЙ

1.Слова, пояснення.
Іноді правило доведеться повторити з десяток разів, аби дитина зрозуміла, що не можна відпускати руку дорослого, переходячи через дорогу. У цій ситуації добре можуть спрацювати мультфільми, книги, придумані вами казки, рольові та настільні ігри. Діти краще сприймають інформацію, якщо вона подається не у вигляді моралі, а у формі розповіді про те, які проблеми виникли у казкового героя в такій ситуації.

2. Покарання природними наслідками.
Один хлопчик любив брати на вулицю іграшковий мотоцикл, але не хотів відвозити його додому, кидав на дорозі. В один із днів мама дозволила йому залишити мотоцикл, попередивши, що завтра його тут може не бути. Хлопчик погодився і наступного дня іграшки на вулиці, звісно, не знайшов. Більше питань із тим, щоб стежити за своїми речами, у малюка не виникало.

3.Позбавлення задоволень.
Солодощів, мультфільмів, комп'ютера, зустрічей із друзями. Таке покарання повинно мати чіткі часові межі і поширюватися тільки на дитину. Якщо у вихідні вся родина збиралася на пікнік, не треба відмовлятися від поїздки. Краще обмежити маленького бешкетника в чомусь іншому.

4.Тайм-аут.
Цей метод особливо ефективний, якщо дитина поводиться агресивно і потрібно якомога швидше ізолювати її від неприємної ситуації. Під час тайм-ауту і дитина, і батьки зазвичай заспокоюються, а потім спокійним тоном обговорюють, що сталося. Правило тайм-ауту для дітей старше 3-ох років - хвилина усамітнення на кожен рік віку дитини. Психологи не радять асоціювати місце тайм-ауту з кімнатою, де дитина спить.

5.Покарання уроком.
Найскладніший, але в певних випадках - найдієвіший спосіб. Пригадується приклад із повісті «Дорога йде в далечінь». Героїня краде яблука в садівника. Батько, дізнавшись, веде її у сад і вимагає, щоб дівчинка повернула яблука і попросила пробачення. Героїня згадує цей урок як дуже неприємний, прикрий епізод свого життя, але в деяких ситуаціях таке зіткнення з реальністю необхідне. Це дає дитині орієнтир на майбутнє і поняття про прийнятне і неприйнятне.

Як краще побудувати взаємини з однокласниками? (Рекомендації учням)

· Познайомся з однокласниками. Чим більше дружніх контактів буде, тим більшим буде коло твого спілкування в колективі.

· Дізнайся, як їх звуть, розкажи про себе, дізнайся про школу, виявляй цікавість.

· Поводься природно, про людину говорять її вчинки, тільки вони можуть скласти тобі імідж.

· Не чекай загальної любові, однокласники спочатку будуть придивлятися до тебе, а потім уже полюблять чи навпаки. Це залежить від тебе.

· Бажано не виділятися в одязі. Обери стиль, максимально наближений до того, що носять учні у твоєму класі.

· Частіше усміхайся, непривітних людей ніхто не любить.

· Якщо ти чогось не знаєш, не соромся, спитай про це друзів.

· Знайди з друзями спільні інтереси, обміняйся контактами.

· Якщо комусь із твоїх друзів сумно, обережно розпитай, що сталося, запропонуй допомогу. Іноді від звичайної уваги стає краще.

· Про ставлення до себе можна судити з того, як часто до тебе звертаються за допомогою, за порадою, діляться секретом.

· Пямятай відомий загальний принцип: «Бажаєш бути розмним, навчсь розумно питати, уважно слухати, спокійно відповідати і припинити говорити, коли вже нічого сказати».

· Розум визначає єдність знання та дії. Знання неможливо отримати без зусилля думки, без розумової праці, але і саме мислення неможливе без накопичення знань. Навчання супроводжує розвиток мислення.

· Мислення починається з питань Чому? Як? Будь допитливим, навчись ставити питання. І обовязково шукай відповіді на них. Мислення активізується тоді, коли проявляється здатність бачити яийсь предмет чи явище з різних боків, уміння помічати нове у звичному.

· Здатність помічати в предметі чи явищі кілька загальних ознак, порівняння близьких за хначенням понять – прийоми розвитку мислення. Ці вміння розвиваються при вирішенні різних логічних задач, головоломок.

· Мислення та мова нерозривні. Неодмінна умова розвитку мислення – переказ того, що прочитав, участь у дискусіях, активне виконання письмової мови.

· Мислення – найскладніша робота для людини. Для її виконання необхідна організованість, добре розвинуті увага та пам'ять, спостережливість.

Як розвивати своє мислення та стати кмітливим і розумним?

(Рекомендації учням)

· Пямятай відомий загальний принцип: «Бажаєш бути розмним, навчсь розумно питати, уважно слухати, спокійно відповідати і припинити говорити, коли вже нічого сказати».

· Розум визначає єдність знання та дії. Знання неможливо отримати без зусилля думки, без розумової праці, але і саме мислення неможливе без накопичення знань. Навчання супроводжує розвиток мислення.

· Мислення починається з питань Чому? Як? Будь допитливим, навчись ставити питання. І обовязково шукай відповіді на них. Мислення активізується тоді, коли проявляється здатність бачити яийсь предмет чи явище з різних боків, уміння помічати нове у звичному.

· Здатність помічати в предметі чи явищі кілька загальних ознак, порівняння близьких за хначенням понять – прийоми розвитку мислення. Ці вміння розвиваються при вирішенні різних логічних задач, головоломок.

· Мислення та мова нерозривні. Неодмінна умова розвитку мислення – переказ того, що прочитав, участь у дискусіях, активне виконання письмової мови.

· Мислення – найскладніша робота для людини. Для її виконання необхідна організованість, добре розвинуті увага та пам'ять, спостережливість.

10 ПРИЧИН, ЩО ХОВАЮТЬСЯ ЗА ПОГАНОЮ ПОВЕДІНКОЮ.

1.Якщо ваша дитина бреше, це означає, що ви надмірно реагували на її помилки в минулому.


2. Неадекватна самооцінка вашої дитини пояснюється тим, що ви більше радите, ніж підбадьорюєте.


3. Якщо ваша дитина не вміє себе захистити, можливо, це тому, що з дитячих років ви привселюдно робили їй зауваження.


4. Якщо ви купуєте дитині все, що вона хоче, а вона все одно привласнює чужі речі, можливо, ви не даєте їй вибору в момент покупки.


5. Якщо ваша дитина боягузлива, можливо, ви надто швидко поспішаєте їй на допомогу і допомагаєте долати всі перешкоди.


6. Якщо дитина ревнива, причиною могло стати те, що ви постійно порівнювали її з кимсь.


7. Якщо ваша дитина дратівлива, можливо, ви недостатньо її хвалили. Вона привертає вашу увагу своєю поганою поведінкою.


8. Якщо ваша дитина не поважає почуття інших, можливо, ви надто часто вказуєте їй, що робити, і не звертаєте уваги на почуття.


9. Якщо ваша дитина приховує правду, причина може бути в тому, що ви гніваєтеся з будь-якого приводу.


10. Якщо ваша дитина грубіянить, імовірно ви, батьки, або ще хтось із вашої родини поводитесь так само.

БАТЬКІВСЬКІ РЕАКЦІЇ НА ПОГАНУ ПОВЕДІНКУ ДІТЕЙ

1.Слова, пояснення.
Іноді правило доведеться повторити з десяток разів, аби дитина зрозуміла, що не можна відпускати руку дорослого, переходячи через дорогу. У цій ситуації добре можуть спрацювати мультфільми, книги, придумані вами казки, рольові та настільні ігри. Діти краще сприймають інформацію, якщо вона подається не у вигляді моралі, а у формі розповіді про те, які проблеми виникли у казкового героя в такій ситуації.

2. Покарання природними наслідками.
Один хлопчик любив брати на вулицю іграшковий мотоцикл, але не хотів відвозити його додому, кидав на дорозі. В один із днів мама дозволила йому залишити мотоцикл, попередивши, що завтра його тут може не бути. Хлопчик погодився і наступного дня іграшки на вулиці, звісно, не знайшов. Більше питань із тим, щоб стежити за своїми речами, у малюка не виникало.

3.Позбавлення задоволень.
Солодощів, мультфільмів, комп'ютера, зустрічей із друзями. Таке покарання повинно мати чіткі часові межі і поширюватися тільки на дитину. Якщо у вихідні вся родина збиралася на пікнік, не треба відмовлятися від поїздки. Краще обмежити маленького бешкетника в чомусь іншому.

4.Тайм-аут.
Цей метод особливо ефективний, якщо дитина поводиться агресивно і потрібно якомога швидше ізолювати її від неприємної ситуації. Під час тайм-ауту і дитина, і батьки зазвичай заспокоюються, а потім спокійним тоном обговорюють, що сталося. Правило тайм-ауту для дітей старше 3-ох років - хвилина усамітнення на кожен рік віку дитини. Психологи не радять асоціювати місце тайм-ауту з кімнатою, де дитина спить.

5.Покарання уроком.
Найскладніший, але в певних випадках - найдієвіший спосіб. Пригадується приклад із повісті «Дорога йде в далечінь». Героїня краде яблука в садівника. Батько, дізнавшись, веде її у сад і вимагає, щоб дівчинка повернула яблука і попросила пробачення. Героїня згадує цей урок як дуже неприємний, прикрий епізод свого життя, але в деяких ситуаціях таке зіткнення з реальністю необхідне. Це дає дитині орієнтир на майбутнє і поняття про прийнятне і неприйнятне.

Кiлькiсть переглядiв: 486

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.